miercuri, 28 aprilie 2010

Ai gustat magiunul de Topoloveni? Daca nu....

...te invitam noi sa o faci! Iar daca l-ai gustat sunt sigur ca acum este nelipsit din camara ta.

O sa incercam sa iti spunem unele lucruri care sigur, unii dintre voi, nu le stiu!


"Magiunul natural de prune Topoloveni a fost medaliat de International Taste and Quality Institute, din Bruxelles. In urma degustarii in orb (nimeni nu a stiut despre ce produs este vorba), facuta de 60 de bucatari cu prestigiu din intreaga lume, magiunul natural de prune Topoloveni a convins ca este un produs de calitate, atat nutritional, cat si din punct de vedere organoleptic. Astfel, magiunul natural de prune Topoloveni devine primul produs alimentar din Romania care primeste o astfel de distinctie din partea prestigiosului Institut."( sursa www.magiun-sonimpex.ro)










Magiunul natural de prune Topoloveni este un aliment-minune care conţine fibre, antioxidanţi, vitamine si pectine naturale. Daca aveti in familie persoane care sufera de diabet va recomandam sa ii indulciti ziua cu acest magiun; nu contine zahar si este chiar indicat in dietele acestor persoane!

Am gasit cateva cuvinte la adresa Domnului Magiun:
Elena Constantinesc: Prietenul meu mi-a facut cunostinta cu tine!
Victor Covrig : Oficial m-am indragostit de un magiun!

Si va aratam si poze imediat! Vroiam sa va spun ca si noi ne-am indragostit de Magiun si o sa il avem in fiecare week-end la noi in curte, la Biblioteca Metropolitana "Mihail Sadoveanu" din Str. Tache Ionescu Nr. 4.

Asteptam sa ne spuneti si aici parerea voastra...acum fug sa iau borcanul de de magiun, sa gust si sa imi bucur papilele gustative! Daca ar fi dupa mine as manca si la micul dejun si la pranz si la cina..dar acum e 00.41 si o sa mananc..in noapte:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu